Regnskabsprogram til behov

Det kan være svært at finde rundt i de mange forskellige regnskabsprogrammer der findes derude. Skal du vælge det der er dyrest/billigst/brugervenligt etc.

Som iværksætter skal man nok spørge sig selv, hvad der er det vigtigste. Har du været igang i flere år, så kan der være god grun til at vælge et lidt dyrere regnskabsprogram med lidt flere funktioner. Men som opstartende iværksætter, som du vel er hvis du læser denne artikel, da kan det nok bedst betale sig at starte med det billigst mulige regnskabsprogram.

Punkt 1, når man starter virksomhed, er at holde udgifterne i bund. En af de nemmeste måder at tjene penge på, er at skære ned på sine udgifter. Intet er mere vigtigt som ny iværksætter eller selvstændig. Derfor kan forskellen mellem 50 og 100kr om måneden, sagtens betyde noget. Specielt hvis du sammen holder det med mange andre besparelser. Det er princippet om at sparer der skal guide dig i det første tid som nyopstartet.

Vi vil alle sammen gerne have det bedste og det dyreste. Men det er en luksus man ikke har som nyopstartet erhvrvsdrivende. Mange små virksomheder er gået under, fordi omkostningsposten har været for tung. Minimér den alt hvad du kan.

Enten kan du lave dit eget regnskab i excel, eller du kan benytte nogle af de billigste programmer på markedet som fx. letmoms.dk eller regnskab-plus.dk.

God vind med projekterne!

This entry was posted in Artikler and tagged . Bookmark the permalink. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*
*